YURLS Forum weer online / suggesties voor 2010

Terug van weggeweest en nog vrijwel helemaal leeg: het YURLS Forum. Door technische problemen hebben we het oude forum op moeten geven. Het nieuwe forum is bereikbaar via http://www.yurls.net/forum
Op het forum vind je de vernieuwingen die we de komende maanden gaan uitvoeren. Dit n.a.v. de poll die we dit najaar hebben gehouden. Eind deze week/begin volgende week hopen we het maken van screenshots mogelijk te maken via YURLS.  Via het forum kun je weer suggesties doen voor de volgende poll. Wel even registreren.

Het weblog en het forum kun je binnenkort ook bereiken als je bent ingelogd op jouw YURLS-pagina.

4 Reacties to “YURLS Forum weer online / suggesties voor 2010”

  1. Ed van Uden Says:

    Volgens mij kan ik geen boxen kopiëren naar een ander pagina binnen mijn site. Da’s soms toch wel handig..!
    Als het toch wel kan, dan hoor ik graag hoe dat dan moet.

  2. Ed van Uden Says:

    Het zou handig zijn als ik een pagina op niet-openbaar heb staan, dat de boxen die daar onder vallen, hierdoor overruled worden. Als ik nu een pagina van niet-openbaar naar openbaar wil hebben, moet ik ook alle boxen ook openbaar zetten. En andersom natuurlijk ook: Als een pagina niet meer openbaar moet, moeten alle bijbehorende boxen ook niet meer zichtbaar zijn.
    Als dit alles wel in te stellen is, dan hoor ik graag hoe dat moet.

    • Sipke Kloosterman Says:

      Het is mogelijk een hele tab/pagina in één keer offline te zetten, ook al staan de boxen op online. Je klikt op de titel van de tab/pagina en dan op het potloodje. Kies voor tabblad openbaar: ja en klik op wijzig.

Geef een reactie

