Project India

Een project maak je meestal voor je klas of voor de school. Door een project op YURLS te zetten kan iedereen er gebruik van maken. Dit project gaat over India. Meester Daan: 

Deze site is voor de leerlingen groep 7 van de Prins Willem Alexander school in Winterswijk. Tijdens het werken met de m.i. kaarten zullen zij gebruik maken van deze site. We stellen deze site zelf samen, betreft alle informatie die we over India kunnen vinden.

Links: http://www.pwaindia.yurls.net/
Meester Daan student Pabo Iselinge op Twitter: http://twitter.com/daaan16

Tags: , ,

Eén reactie to “Project India”

  1. Ineke Says:

    Beste Daan,
    Ik heb jullie India-project bekeken en ben er reuze enthousiast over.
    Met welk programma hebben jullie de m.i.kaarten gemaakt?
    Is het mogelijk om de kaarten uit te printen of goed te lezen via de yurlssite of jullie website, want ik kan ze niet inzetten in mijn klas op dit moment naar mijn idee?
    Of zie ik iets over het hoofd?
    Hopend op een snel antwoord,
    met vriendelijke groet,
    Ineke

Geef een reactie

