Nieuw op Yurls: kopieer een box

Op verzoek van vele gebruikers nieuw op  #yurls de mogelijkheid om een box binnen je eigen Yurls te kopiëren. De gekopieerde box kun je op een andere plek op je pagina hergebruiken als nieuwe box. Het origineel blijft onveranderd als je het kopie gaat bewerken. Het kopiëren van een box gaat zo:

Gaat met je muis op het icoontje staan achter de titel van de box en kies voor box kopieren:

Wijzig de titel indien gewenst en kies een pagina en een kolom waaraan je de box wilt toevoegen en klik op ‘bevestig’.

www.yurls.net

4 Reacties to “Nieuw op Yurls: kopieer een box”

  1. Wies Says:

    En waar staat dat icoontje dan? ( gereedschap) Ik zie het niet hoor als ik ingelogd ben, moet gokken om dat rolmenuutje te zien……..

  2. Wies Says:

    Ja nu zie ik ze na refresh, dus iedere keer als ik op de inlogpagina kom moet ik eerst op F5 drukken en dan pas krijg ik ze te zien…
    Tja dat moet je dan maar net weten he…

Geef een reactie

