Huiswerk op Yurls

Linda Humme twitterde: ‘Fijn dat je huiswerk kunt zetten op Yurls, ouders kunnen zo even meekijken met leerlingen wat ze moeten doen.’

Een mooie aanleiding om via dit weblog eens aandacht te besteden aan deze mogelijkheid. Natuurlijk zijn er meer gebruikers die het huiswerk op Yurls plaatsen.  Ook zijn er leerkrachten die via Yurls tips aan ouders geven hoe ze hun kind kunnen helpen met het huiswerk. Via het zoekvenster op Yurls zochten we naar enkele voorbeelden. Plaats je ook huiswerk op Yurls, laat het weten en reageer op dit bericht.

Je kunt het huiswerk gewoon via een tekstbox toevoegen aan je pagina. Je kunt ook gebruik maken van de box ‘agenda’. Het voordeel van deze box is dat verouderde items automatisch verdwijnen. Ze blijven natuurlijk wel zichtbaar als je bent ingelogd op Yurls.

Een tekstbox of agenda kun je eenvoudig toevoegen aan je pagina door op ‘nieuwe box’ te klikken. Klik op de box die je wilt toevoegen en klik op ‘bevestigen’.

www.yurls.net

Tags:

2 Reacties to “Huiswerk op Yurls”

  1. Jolanda van Dijk Says:

    Op mijn yurls heb ik ook het huiswerk voor de leerlingen staan in de START afdeling en tevens een agenda met belangrijke data voor de ouders zodat ze zien waar we mee bezig zijn in de groep.
    dijkvanjolanda.yurls.net

  2. Angela Claessens Says:

    op mijn yurlspagina heb ik ook huiswerk en ook veel items over zaken waar we in de groep mee bezig, ouders blijven via mijn yurlspagina’s precies op de hoogte van wat er gebeurt in groep 3, dit náást de algemene zaken. Ik plaats ook foto’s van activiteiten op school.
    Mijn yurls is de brug tussen ouders en school.

Geef een reactie

